and everything is back to normal i suppose

Jag kanske borde titta in och säga att jag lever! Jag är hemma från Bulgarien sedan länge, men i och med den resan så tappade jag intresset för bloggen. Får se om jag kan återfå det eller om avbrottet kommer vara hela sommaren. Ni är några stycken som bett mig börja blogga igen, så jag får väl ge det ett försök.

Jag tänker inte ta upp resan här, för det skulle ta flera timmar att berätta. Men oförglömlig är ett ord som beskriver den. Vi trivdes så pass bra där att vi har pratat om att åka tillbaka i slutet på sommaren, can't wait!
Sen jag kom hem har vardagen flutit på precis som innan jag åkte. Strålande sol blandat med spöregn, typisk svensk sommar helt enkelt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback