somebody take me back to the days before it ever mattered what I had in my bank

Pigg och utvilad sitter jag nu här med en kopp te i handen. Idag åker jag äntligen till Bulgarien med min fina vän! Jag kommer ihåg när vi satt här i vintras, genomfrusna och trötta på snön och bestämde oss för att boka en resa! Jag ångrar inte en sekund att vi gjorde det. Även fast vi inte åker till ett 30+ land utan ett land som har ungefär 20 grader just nu. Det gör inget, bara att få komma bort gör så mycket!

Men att jag alltid ska ha sån otur! Jag la kamerabatteriet på laddning inatt på bänken i köket. Jag ställde kameran bakom (vilket jag aldrig gör annars) och inatt så har kaffebryggaren läckt!! Batteriet skyddades ju av hållaren den satt i, men kameran har fått vatten i sig...! Som tur är så funkar den iallafall, så nu ligger den på tork, och displayen börjar se lite bättre ut. Thank goooood!



Kommentarer
Postat av: sandra

vi kommer ha så grymt kul :D <3

Postat av: anna

Sv; ja det tror jag nog att vi kommer ha ;D<3

2010-05-18 @ 13:46:06
URL: http://jooonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback