every breath you take, every move you make

Fan, jag som hade fått in snitsen på att blogga flera gånger om dagen. Men i veckan har min farmor åkt in till sjukhuset så det tog bort motivationen att blogga. Nu mår hon bättre och då mår även jag bättre, så nu är jag tillbaka! Fast bara för några dagar för på tisdag åker jag till Bulgarien och är borta en vecka ;)

Annars så händer det inte så mycket. Jag är just nu hästvakt fram till på söndag. Roligt och mysigt, om det inte hade varit för att hon är brunstig! Hon är värsta ragatan rent ut sagt ;) Hon ska visa upp sig för killarna i stallet, och ger ifrån sig små skrik för att få uppmärksamhet. Haha hon är rätt rolig att sitta och titta på och som tur är så skärper hon till sig när man rider, så idag kunde vi bralla runt i galopp, urmysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback