i'm leaving on a jetplane, and i don't know when i'll be back again

Oh my god vad trött jag är idag! Jag gav mig sjutton på att jag skulle kolla på Mannen med järnmasken inatt när den gick på tv. Har alltid älskat den filmen nämligen. Den började strax före tolv så det var bara att hålla sig vaken! Somnade dick efter lite mer än halva. Var hyffsat pigg imorse, men fastnade framför Titanic (som även den gick på tv) så jag fick stressa till jobbet iallafall ;)

Efter jobbet åkte vi till Skärholmen för att inhandla nödvändiga saker till resan. På vägen hem stannade vi till i stallet där Sandra red en lektion för mig.
Pizza blev det till middag idag och jag mår fortfarande illa efter den, åt alldeles för mycket..

Försökt att packa lite har jag gjort också, men det går inge vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback