i have to keep on walking with my head held high

Oj vad underbart skönt det var att slå sig ner i solstolen idag! Låg där i flera timmar, och slumrade till några gånger också. När jag somnar sådär med ansiktet upp mot solen så blir jag lite mosig när jag väl vaknar igen. Jag känner mig liksom helt väck i skallen och inte förrän jag kommer in i skuggan så börjar det klarna till. Konstigt men det är ändå alltid så skönt att sova i solstolen :)

Idag blir det nog en hyffsat tidig kväll för min del. Jag ska upp på promenad med min vän imorgon och för en gångs skull ska jag försöka komma i tid ;)


Charmtrollet Lilleman på en av våra promenader. En annan hund med den personligheten får man fan leta efter. Helt otroligt vad S och B har kämpat med honom för att han skulle bli den han är idag. Bra jobbat, ni kan vara stolta!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

sv: Hej Anna! Jo, jag vet ju hur dåligt det egentligen är med avfärgning men när man verkligen avskyr färgen man har i håret så blir man ju lite crazy och beredd att göra nästan vad som helst för att få bort det, haha :) Men jag har på något vänster börjat tycka att hårfärgen är okej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback