jag har shoppat hela mitt liv men har ändå inget att ha på mig

Idag har jag legat på soffan ända sen jag vaknade. Har haft världens huvudvärk så det mest ansträngande jag har gjort var nyss när jag åkte till ICA och handlade glass. Försökte mig även på att röja bland mina kläder, i hopp om att jag skulle sortera ut vad jag ska ha med till Bulgarien. Men det misslyckades och jag kröp ner i sängen med täcket över huvudet istället. Jag hatar det här lågtrycket! Jag får alltid ont i huvudet när det är sånt här väder.

Apropå kläder så satt jag och kollade runt lite igår kväll. Det här linnet från Gina tricot skulle jag kunna tänka mig! Snyggt till lackleggings och höga pumps. Enkel men snygg partyoutfit!


Kommentarer
Postat av: Sabina

det var snyggt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback