Anna - namnet som blir samma baklänges ;)

Här sitter jag vid mitt matsalsbord, så liten och svag på denna jord
Fy helvete, jag skyller all min ynkligdom på Anna
Jag lindar upp henne kring mitt finger, hon sliter sig loss iväg hon springer från mig
Hon vill bara leka kurragömma, det är hon som jag bara måste glömma, det vill inte jag
Stanna Anna jag ber dig, Anna du jag vill ha dig
Anna jag kommer ta dig, innan natten blir till dag
Stanna Anna jag ser dig, Anna du jag vill ha dig
Anna jag kommer ta dig, innan natten blir dag

Om jag ändå var stark om jag ändå var kall, då skulle hon inte vara så säker på mig
Men nej jag ger henne alldeles för många chanser
När hon tittar på mig, då flackar min blick,när hon vänder sig bort då glor jag som mest men det är fel
Det är för fan inte så som de ska vara, så hade jag aldrig gjort med Sara.. tillexempel
--------------------------------------------------
Det finns många låtar där dom sjunger om Anna, det här är med Björn Rosenström. Det roliga är att han sjunger om Sara också :) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback