ANNA

Jag lindar upp henne kring mitt finger, hon sliter sig loss iväg hon springer från mig. Hon vill bara leka kurragömma, det är hon som jag bara måste glömma, det vill inte jag
Stanna Anna jag ber dig, Anna du jag vill ha dig, Anna jag kommer ta dig innan natten blir till dag

Snälla Anna jag ber dig, jag vill ha dig hos mig, det ska bara va du och jag
Snälla Anna jag ber dig stanna hos mig
Du betyder allt, så mycket för mig, jag kommer inte klara mig utan dig
du är den enda i mitt hjärta

"Du säger du vill ha mig, du kan hoppa upp och ta dig
du har ingen charm, ingen stil och rostig bil, jag kräver mycket mera"
Snälla rara söta Anna, säg kan du inte stanna
Du är så jävla special, du är den bästa bruden som vi mött

Då kom den dagen jag inte trodde fanns, det satte verkligen kanalen ur balans
Jag trodde aldrig att jag hade så fel, men när Anna skrev och sa jag är ingen bot
jag är en väldigt väldigt vacker tjej
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback