filmfestival, prov och studentskiva !

Filmfestival hela veckan - den som sa att det var roligt har fel. Första dagen var ok, men igår typ somnade jag :S
Idag har vi haft nationella proven i svenska - 5 timmar trodde dom jävlarna att vi skulle sitta. Men pyttsan, jag satt i knappt 2 timmar, sen orkade jag inte mer..

Imorgon blir det studentskiva! W e h e i i ! Sara lyckades sälja sin sista biljett till Tommy, så vi planerade våran förfest :) Sara ska åka limmo till studenskivan med sin klass, så vi andra får klara oss utan henne :( Men vi träffar ju henne när vi kommer fram! :)
Det blir inte riktigt rätt när det blir fel - jag och Sara om att vi inte ska förfesta together imorn..
Det ska bli så roligt imorn - jag lääängtar!

På fredag är det mösspåtagning, ska också bli roligt :)

Snart är det Top model, det är inte lika bra längre när jag vet vem som vinner, men det är rätt bra underhållning en onsdagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback