Halkbanan - veckans elvisp ;)

HAHA idag var jag och Sara och gjorde halkbanan! Fy faan vad roligt det var! :D
Vi satt i samma bil och shiiit alltså.. Vi hamnade i en jättetrevligt grupp, alla var såå snälla och alla kunde prata med alla ( jag pch sara va nästan yngst)
Vi hade bil nr 1 och Sara var första förare, så hon fick börja med första uppgiften, och sen följde de andra efter. Hon var såå duktig så! :) Sen bytte vi förare och då va de min tur, hahaha så roligt har jag inte haft på länge alltså! :D
Det roligaste var att jag klarade en uppgift som typ ingen annan av 2:a förarna klarade ;) Jag var såå duktig så, så jag fick öka hastigheten ännu mer! Då fick jag namnet Snorpan av Angelica (en 3 barnsmamma som körde i bilen bakom och var såå nervös, haha)

Men sen kom vi till det tillfället då jag skulle dra i parkeringsbromsen när Sara körde. Roffe (våran lärare) sa att det var det värsta han någonsin sett! Vi bara snurrade och snurrade! Det kändes som att vi skulle välta! Vi hade ner alla koner så han fick springa och hämta dom ;)
Angelica  var orolig för oss, hon trodde vi hade gjort oss illa, jag diggar Angelica ;) Vi var "hennes tjejer"
Efter den snurren fick vi vårt smeknamn av Roffe, vi var veckans elvisp ;) haha

Innan vi fick inträda halkbanan så fick vi testa att krocka och att volta med en bil, iiiihh läskigt! Angelica kramade typ sönder min hand när vi voltade med bilen, Roffe sa bara "ha en trevlig åktur" haha.

Sara hade med kameran, så så fort jag får bilderna ska jag lägga upp dom, så får ni se proffsen bakom ratten ;) hahaha. Vi bestämde även att om vi tar körkorten innan sommaren så ska vi åka på en roadtrip i Sverige, så då får alla akta sig, järnaborna är då ute på vägen ;) hahah.

Detta var en upplevelse för livet, det är något som jag lätt skulle göra om!
image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback