Natten lockar människor med musik, blinkande neon och romantik

Igår var det dags för Saras studentskiva, på Berzelii bar :) 
Det var en kväll fylld av ilska, tårar och skrik, men framför allt G L Ä D J E !  Det var sååå roligt! :)
Haha det var bäst, jag var Edvin och Svärds bodyguard, skyddade dom hela kvällen ;) haha. Nog för att dom skyddade mig också, thanks guys!

Men en sak är säker: jag bara hatar nattbussen till Södertälje! "Hjulen på bussen rullar runt, runt, runt. Runt i hela staden" Det kan man verkligen säga, fattar inte varför den inte åker motorvägen hela tiden.

Ikväll är det mösspåtagning på Hamnmagasinet, och självklart ska jag och Sara dit :) Sara lät rätt sliten efter igår, men inget stoppar oss! Som Tommy sa igår: "party Anna kan man alltid lita på"
Sitter och väntar på att Sara ska phona mig, vi måste upp och köpa groggvirke :P Hoppas alla får en kul kväll, för det ska jag ha!

"Friday, stepping into the club, the music makes me wanna tell the DJ "turn it up" I feel the energy all around, and my body can't stop moving to the sound"

Kommentarer
Postat av: Linn

DU! Skulle jag kunna få din msn så du kan skicka den där anna låten? den ger mig lite flashbacks och skulla vara kul att höra den.

2007-04-28 @ 20:48:51
Postat av: Anna

vilken anna låt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback