ooorka sitta här..

Sitter här och väntar på att min lektion i digitalt skapande ska börja. Jävla väntan! Jag orkar inte..
Jag har liksom ändå inget att göra, har inte tagit några bilder så jag har inget att fixa.. Ska göra ett bildspel, men det blir ju lite svårt utan bilder. Och jag tänker INTE göra låten, det är jag inte på humör för.

Ska nog träffa Sara sen :) Vi hade planerat att gå en promenad, men det regnar ju ute, så får se om vi hittar på nåt annat istället!

JÄVLAR vad jag längtar till torsdag och fredag nästa vecka! :) Då blire paaaarty för hela slanten! :D Saras studentskiva på torsdagen och min mösspåtagning på fredagen :) Fan va niicee! Vi kommer ju vara heelt döda den helgen ;) haha.

Imorgon ska jag göra halkbanan! Det är lite pirrigt faktiskt, hihi. Men det ska nog gå bra tror jag! Det roligaste jag ser fram emot är när jag ska dra i handbromsen när Sara kör ;) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback