the weekend

I fredags hade jag mösspåtagning på Hamnmagasinet. Det var trevligt :) mötte gamla klasskompisar från högstadie tiden, kul efter så lång tid :)

I lördags var vi hemma hos Maria och Hannes på middag :) Det blev några glas vin för mig och syrran ;) väldigt trevligt faktiskt.

I söndags var jag, Maria och Nicklas på Ikea, jag skulle köpa en garderob. Jag hittade en, men sen var problemet hur vi skulle få hem den. Men det funkade faktiskt! Maria fick sitta i mitt knä i framsätet hela vägen hem, men vi hade faktiskt bälte på oss ;) Haha det såg kul ut!

Idag har jag haft mösspåtagnings tävlingar i skolan, det var kul, vi kämpade på som sjutton :)
Ikväll är det valborg :) Treevligt! (eller ja, det är ju valborg hela dagen, men ändå, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback