fredag 24 augusti

Nu har jag precis snackat med trafikskolan, fått 6 körtider med nån Jerker. Så det blir nog bra det :) Känns som att jag är på G nu och kanske till och med klarar det här, men man ska inte hoppas för mycket.
Förresten, fick mitt paket från La Redoute idag, men måste åka in till brunnsäng för att hämta det, hur wierd är inte det?! :S Posten har verkligen klantat till det den här gången, men aja får väl åka in och hämta det då. Vill ju ha mitt pandalinne :)
 
Ingen morarundan blev det imorse heller, har ju suttit hela morgonen med att försöka få tag på trafikskolan, bara tutat upptaget. Men ska nog ut och ta en runda nu, får damp av att bara sitta still inne.

I morgon åker jag och Nicklas till High Chaparal ! Ska bli sååå kul :) Min dröm sen jag var liten och nu äntligen slår den in! näe ni, kanske uppdaterar igen lite senare, för nu ska jag kila!

c ya ♥

Kommentarer
Postat av: irina.

Haha, Jerker är cool :D hade han som idrottlärare när jag va mindre :D

Postat av: Anna

Haha okej :) jo dom har ju bilder på sin hemsida så han såg reko ut :)

2007-08-24 @ 16:47:40
URL: http://jooonsson.blogg.se
Postat av: Irina.

hahahaha, anna då ;D

2007-08-27 @ 18:19:25
URL: http://irran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback