onsdag 22 augusti

Jag och Sara intog Drottninggatan cirkus klockan 12.35 idag. Först blev det mat på donken så vi skulle komma i form, kan ju inte shoppa på tom mage liksom ;) Sen var det bara att sätta sprätt på pengarna, haha nej men jag lyckades hålla i mina pengar rätt så bra faktiskt. Nu har min hjärna frusit till is så jag kommer inte på vad jag ska skriva, haha.
nej men här kommer dagens inköp:
image691
Ljusrosa jeans, Bik Bok
Rutiga cityshorts, Gina Tricot
Svart brett skärp, Glitter



Nu ska jag skriva klart det här, sen ska jag laga och äta mat (pasta) och sen ska jag sätta mig i soffan och då kommer jag somna - GAAARANTERAT! Eller så ska jag be Nicklas att köpa med sig godis när han kommer, det vore kanongott ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback