söndag 12 augusti

image676Igår satt jag och Karin hemma hos mig och käkade krällor. Började kvällen med shots hemma hos mig o sen bar det av till s-tälje hem till Johan. Där blev det en hel del drickande, s h i i t ! Körde nåt ölspel o jag förlorade hela tiden så fick dricka som en tok, jag tror nog att Johan fuskade lite faktiskt ;) Meningen var en "fest" hos grannen, men vi kom aldrig så långt, haha. Såg ut som ett jävla ruckel imorse när jag vaknade (efter typ endast 2 timmars sömn) och då skulle jag och karin ta oss ner till stationen för att åka hem till järna. Det blev en kamp mot klockan men vi hann precis! Sov en stund hemma hos henne innan jag åkte hem, och nu är jag hemma. Tack för en trevlig kväll igår båda två :)

I won't let the sun go down - Robin Cook

i f  I  l e t  y o u  g o , I ' d  b e t r a y  m y  s o u l
n o t h i n g  s a y s  t h a t  y o u  f e e l  t h e  s a m e
jobbigt jobbigt försvinn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback