torsdag 23 augusti

Glömde totalt bort mitt möte på arbetsförmedlingen imorse (!) Men aja, inte mycket att göra åt, har mejlat dom och sådär, så förhoppningsvis ordnar det upp sig iaf :) Har suttit och pratat med pappa om mitt körkort idag, vi har smidit lite planer så uppkörningen är bokad och körskolan ringer jag till imorgon bitti. Hur fan detta ska gå är en bra fråga, hoppas jag har änglavakt den dagen jag kör upp! Men hey, teorin och halkbanan gick ju bra, så liite talang för det där har jag väl ;) hahah

Fick sms av Mia idag, det var kul att höra från nån i gamla klassen :) Hon undrade hur jag hade haft det och tyckte att vi borde ses någon dag, det tyckte jag lät kanon!

Btw, tro det eller ej men jag cyklade faktiskt ut till Maria igår! Tog typ 30 min max, men det var lite kämpigt. För er som inte vet vart hon bor så kan jag säga att hon bor ca 1 mil från mig. Men har man inget att göra så. Kände mig hur duktig som helst men idag däremot har jag bara latat mig. Så det blir till att gå upp hyffsat tidigt imorgon och springa morarundan, fan jag har gått och blivit hurtig på sistone ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback