lördagen den femtonde december

igår kom jag hem igen, papi var snäll och hämtade mig i sthlm - thanks! åkte hem, käkade pizza, och träffade sen sara. har verkligen saknat dig när jag har varit borta! blev krogen senare på kvällen, stanleys som vanligt haha. kul att träffa folket igen. Kvällen blev lyckad, dock bråk när det stängde. när dom började ge sig på tjejer så gjorde sara det enda rätta och ringde 112.

Jobbat idag, hade öppet längre än vi brukar så ikväll är jag helt slut! sista två timmarna fick vi nästan damp! hade inga kunder så blev heelt på flum, smaart ;) blir en lika lång dag imorn så dagens kväll blir lugn.

en "vanlig" dag på jobbet a'la anna och sara ;)

it's a blessing we now have become what was meant all along
I need you no know that I will never let go. this moment when love finds the way
this moment will last

dennis <3

Kommentarer
Postat av: Sara =)

haha, så jävla fula bilder. Hip hop-tomtar ;)

2007-12-15 @ 23:23:28
Postat av: Anna

haha vi e grymma jue ;)

2007-12-15 @ 23:33:07
Postat av: Anette:)

visste inte att du hade blogg dennis vissade mig :)roligt att läsa gå gärna in på min och läs med!!

Postat av: Anna

kul :) ja, absolut att jag kommer läsa din nu när jag vet att du har en :)

2007-12-17 @ 10:24:59
URL: http://jooonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback