måndagen den sjuttonde december

image822varit i skärholmen och julhandlat lite med sara hela dagen så nu är jag sjukt trött. men jag har blivit världsbäst på att parka, haha bilen är visst inte så stor som man tror ;)
hittade ett par nike skor som jag vill ha, visade dom för papi och han tyckte dom var snygga. har jag tur så kanske jag får dom i julklapp ;) 
     
dagens datum har många betydelser:
» det är exakt en vecka kvar till jul
» det är exakt två månader sen vi träffades första gången.
I think that we were meant all along :)

D:
"du vet att jag älskar dig va?"
A: "ja, det vet jag"
D: "det kommer inte att ändras så tveka aldrig"

» jag tvekar aldrig när det gäller dig <3


Kommentarer
Postat av: DCB

älskar dej mah love , tveka aldrig you know ;)

2007-12-17 @ 21:42:36
Postat av: Anna

älskar dig också, tvekar aldrig :)

2007-12-17 @ 21:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback