måndagen den trettioförsta december

image844år 2007
..  vilket datum kommer du alltid att minnas?

åttonde juni såklart - oförglömligt!
..  årets bästa?
studeeenten plus körkooortet
.. årets saknade?
mamma och nu även SPMe3
..  blev du kär i år?
ja <3
..  årets personer?
sara, dennis, pappa & maria
.. årets nya kontakter?
sundsvallsborna :)
..  ett lyckligt minne?
sjuttonde oktober + sthlm + dennis  =  <3
.. hur sammanfattar du år 2007?
partyåret nummer ett! så mycket minnen så många skratt.
..  hur firar du in år 2008?
middag med la familia och sen party med min bästa bästa vän såklart :) imorn bär det av norrut till min bästa <3
jag säger som jag alltid säger vid nyår:
We need to swallow all our pride, and leave 2007 behind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback