söndag 2 december

krogen igår med sara och tove. riktigt kul :) förferrade hos mig med sara, haha vi är fan inte normala! träffade lite folk från järna inne på krogen, riktigt trevligt, vi röjde gärnet ;)


Idag blev det jobb igen, precis som igår. faster och farmor kom ner, kul att träffa faster igen, var ett tag sen :) vi diskuterade julafton, inte lång tid kvar nu, redan 1:a advent idag ju.
efter jobbet köpte jag och sara bakismat från järnagrillen, kollade på final destination 2 och slappade riktigt, blev ju en sen natt.

Imorgon åker jag till sundsvall, yeeey :) jag längtar! dags att gå och börja packa tror jag. ska nog åka och köpa senaste harry potterboken så jag har nåt att sysselsätta mig med på tåget imorn.

"det går inte en enda minut utan att du är i mina tankar. jag hittade min kärlek så mitt hjärta på nytt bankar. 
måste vara en ängel som har tappats bort av gud. så vacker så underbar så man får gåshud"
   - du är så gullig när du säger sådär! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback