- Jävlar i havet!

shiiit va jag inte är frisk :S Jag mår illa med jämna mellanrum och så har jag ont i halsen (som jag kanske har sagt tidigare, men jag tycker synd om mig själv så därför säger jag det igen)
Jag ska inte gå på första lektionen imorgon, jag går endast och gör provet.

Har varit ute och kört idag :) Det gick jättebra. Fast övningskör skylten försvann. Antingen va det nån som tog den när vi var och lämnade filmer till Maria, eller så åkte den av på motorvägen. Aja, får köpa en ny helt enkelt. hehe :P
Så jag har tankat för första gången i mitt liv, så duktig jag är :) Måste se till att klara teoriprovet på tisdag, vill inte göra om det.

Nu har jag fått nog av atman, brahman och vishnu. Provet imorn får gå som det går!

          
Jag i min nya tröja och frisyr. Det syns knappt att jag klippt mig, men lite kortare är det iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback