18 februari

Dagens
Dag: Söndag
Humör: på bra humör faktiskt :)
Kläder: mjukisbyxor och en ny tröja (hann bara byta om halvt)
Nagellack: nada
Tid: 14.27
Omgivning: Dator, pappas arbetsgrejer och min katt i knät
Irritationsobjekt: Att jag inte hittar en viss person..
Tankar: Jag önskar nästan att min dröm som jag drömde inatt ska vara sann..

Imorn har jag religionprov.
På tisdag har jag teoriprov.
Idag ska jag ut och köra.
Idag ska jag plugga körkortsteori.
Idag är jag typ sjuk.
Igår var min katt i bråk och blev skadad :/


Drömde en underlig dröm inatt. Men när jag tänker efter så önskar jag nästan att den vore sann :) Aja ska inte grubbla mer på det.
Sara klippte mig igår. Jag har kvar längden på håret men överhåret är jättekort! :O hehe. Men men , de blir nog bra, lite ovant bara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback