finally friday :)

Sara skrev teoriprovet för andra gången idag - och hon klarade det!! grattis gumman :) 1/3 är klar.
Själv skriver ja på tisdag nästa gång. måste måste måste klara det!

Hade TV-inspelningen idag i skolan, gick bra! :) Det var kul också.  Vi flummade lite innan men när vi väl satte igång så gick det fort. Endast en omtagning. efter fick vi äta så mycket vinegum som vi ville, yeey :)

Ringde polisen imorse också, för att lämna mina vittnesuppgifter om vad jag såg hände hos Sara förra året när det blev bråk. Det gick också bra, hon jag pratade med var jättetrevlig :)

Fest ikväll också ;) party party! och just nu håller jag och Sara på att göra käk: potatisgratäng och fläskfilé, mums! :) Har till och med fått pappa att gå ut och grilla den ;) ska bli såå gott! Sen ska vi dela på en vinare och sen gå till Rönneberga. Kan nog bli en trevlig kväll det hära :)

          

Hittade massa flumkort på mig och Sara! Du är den bästa vännen man kan ha! <3 utan dig - ingen jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback