24 juli kl. 18.26

Nu har jag kommit hem efter ännu en lång dags arbete. Jobbar 10-18 så jag börjar ju rätt sent. Men eftermiddagen går såå segt! Och ont i fötterna har jag också, dagen tillbringade vi förutom att hjälpa kunder och så, att rensa galgar! J a g  v i l l  i n t e  s e  e n  t i l l  g a l g e  i  h e l a  m i t t  l i v ! ! Skämt och sido, men ni anar nog inte egentligen hur många olika sorters galgar det finns..
Efter det torkade jag hyllor så fingrarna blev till russin och nu ÄNTLIGEN är jag hemma! Fick H&M katalogen idag så ska bädda ner mig framför tv:n och kolla i den :) McLeods döttrar börjar kl. 19 så det blir keaneon ;)

Kommentarer
Postat av: lena

vart jobbar du?

2007-07-25 @ 12:05:50
Postat av: Anna

På en affär i järna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback