25 juli kl. 19.04

Jobbat idag också.. Som vanligt har jag smsat med Karin hela dagen för att få tiden att gå :) Det sista jag hörde från henne var att hon hade krockat med trucken, smaaart kakan ;)
Tror ni jag fick bädda ner mig framför tv:n igår då? NEJ! För då ringer Karin och är typ desperat, haha ;) Hon ville absolut att jag skulle med henne och bada i en pool med hennes kompis Johan och hans kompisar. Jag ba: men jaha, så jag klädde på mig bikini och dom kom och hämtade mig. Full fart ut till Gnesta men så va inte poolen uppvärmd, smaart, så vi åkte hem igen. Haha en av Johans polare var dansk så jag och Karin fattade fan inte ett ord, vi satt bara och asgarvade hela tiden! Vi berättade däremot om våran resa till Gran Canaria och incidenten med biljardbollarna, HAHA. "the balls doesn't come out" Men hallå vi va liksom små då, gick bara i 9:an ;)

I helgen blir det jobb igen, men jag och kakan har pratat om att ha grillkväll på fredag, niicee :) Sen undrade Sara om jag ville med på krogen och Tommy undrade om jag ville på poolparty i Borlänge. (poppis?!) Men eftersom jag jobbar blir det inte så, vilket jag sagt till honom men he keeps tjating, hehe. Först och främst ska jag sikta in mig på grillkväll, annars blire krogen! Kanske både och?

Nu däremot ska jag vänta på att Karin kommer hem och hitta på nåt med henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback