beautiful girl <3

image643Nu kanske det är dags att uppdatera lite här.
Fredag: Var med Karin, weheii :) Började kvällen hemma hos henne med drinkar och flum. Sen fick vi för oss att gå på krogen, men först blev det fyllestyrning på cykel hem till mig ;) Men sen tog vi halv ett tåget in till s-tälje. Fan vad nice det var! Så jävla kul att bara göra något spontant och inte ha planerat det. Vi mötte Tommy därinne och han bjöd oss på drinkar och dansade med oss, trevligt :) Sen kom Nicklas och Svärd och hämtade oss. Vi satt i baksätet och sjöng "ge mig en öl så ska du se att jag vaknar till" och gjorde fula moves ;) haha.
Lördag: återigen med Kakan :) Hade det trevligt hemma hos henne, hittade mkt snygga kläder på en sida på nätet, men den avslöjar jag inte ;)
Söndag: Har legat och solat hela dagen, kanske vara med Karin så fort hon slutat jobba! Nu ska jag ut i solen igen!



Told you I'll be here forever, said I always be your friend. I took an oath, 'gonna stick it out 'til the end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback