Harry Potter

image626Igår var det dags för Heron.. igen! haha. Jag, Nicklas, Maria och Hannes skulle åka upp och kolla på Harry Potter och fenixordern. Jag och Maria är ju såna Harry Potter freaks ;) Men först så åt vi där, killarna käkade grekisk mat och vi åt kinamat, det var såå gott! "Flied lise? It's fried rise you plick" HAHA! Gissa varifrån? Sen började Mr Potter! Den var bra, dock inte lika bra som boken, men det finns knappt en enda film som är bättre än boken den är gjord efter.
Men jag älskar Luna Lovegood, hon pratar så mysigt, så lugnt! Och så har hon jävligt snyggt hår!

Nu måste jag skynda mig att läsa ut "halvblodsprinsen" så jag kan börja läsa sista boken som kommer ut snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback