Me <3 the sun

I söndags var vi uppe på Heron och kollade bio. Vi tjejer såg "Från andra sidan" med Calista Flockhart, (eller Fragile som orginaltiteln var) Den var bra. Jag lovar, jag höll på och kissa på mig flera gånger för att jag var rädd. Lite overklig med en mekanisk sjuksköterska, men hon såg så jävla läskig ut så fyyyy! Ett tag kände man att hela salongen satt som på nålar, och sen hoppade alla till typ samtidigt! Se den!

Igår måndag låg jag ute och solade tamejfan heeela dagen, det var såå skönt! Sen kom mitt hjärta med glass så vi gjorde iordning varsinn strut och mumsade i oss dom, tack <3 Sen åkte vi halvvägs ut till Enhörna och lämnade släpet, sen blev det filmkväll, myyys :)


Destination Calabria - Alex Gaudino

Kommentarer
Postat av: Patricia

Svar: Tack så väldigt mycket!
Jo, för att få bilden brevid bilden så klistrar du in den som vanligt. Sen trycker du på bilden, så den blir markerad i hörnen. Sen uppe i den "rutan" där det finns olika knappar finns det nåt som heter "Högerjustera" och "vänterjustera" och även "centrera" och så. Medans du har bilden markerad klickar du på antingen "höger" eller "vänterjustera", så flyttar bilden sig åt det hållet. Detta kan du göra efter du skrivit texten, eller innan. Det spelar ingen roll!
Lycka till! :)

Postat av: Anna

tack så mycket för hjälpen! :)

2007-07-18 @ 12:11:25
URL: http://jooonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback