söndag

Jao så sitter man här nu igen då. Igår jobbade jag faktiskt, iofs bara en timme, men det var istället för Eva. Sen åkte jag med syrran till Mölnbo där vi badade i källan och matade katterna. Sen åkte vi till Hållsta och kollade till dom djuren, syrran är nämligen hus och djurvakt denna vecka :P Sen grillade jag, pappa, Nicklas och min granne (exfarbror) Hasse, det var trevligt :) Sen kom Sara och Edvin och hämtade oss och vi for till S-tälje, hem till Fredde. Det var bättre än att sitta hemma iaf, men som vanligt så blev det ju tjafs. Till och med jag fick mig en smäll, iofs bara på benet, men vad fan det gjorde ont! Men personen ifråga tiggde jävligt mycket om det, så det var rätt åt honom. Men tillslut så fick vi i princip slita in Chris i hissen för att bryta bråket. Det är dålig stil mot den som har folket hemma, det är ju han som kommer få alla klagomål från grannarna för att folk bråkar i trappuppgången. Aja, händelserikt är det när man är med järnafolket, haha.
Jag och Sara ställde en väckarklocka på 2 innan vi gick, haha retas lite får man väl göra!
Jag har verkligen saknat dig <3

Senare blir det stallet, men först ska jag bara ta det lugnt, jag är så trött! Göra en god lunch och lägga mig i soffan ett tag, vara en soffpotatis i någon timme eller så, me like! haha =D

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah, hoppas verkligen klockan ringde ;)

2007-07-15 @ 12:17:48
Postat av: Anna

hahaha ja det hoppas jag med, får fråga honom ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback