Var ett tag sen nu..

..men under dom här dagarna har jag gjort en del. Bland annat badat för första gången i år! Vet, lite sent, men vädret har liksom inte inbjudit till ett bad förrän nu. Så jag, Maria och Juliana åkte till en gruvkälla (marias kompis föräldrars källa, nåt sånt krångligt, haha) och badade! :) Jag var först i och sist ur, det var sköönt :) Annars har jag och Karin varit på AF igen för ett personligt samtal, kommer även bli en tredje gång för ett gruppmöte. Jag har hunnit med att jobba lite och solat, så nu är ränderna efter bikinin tillbaka, yeees! ;) haha. Btw så är det fint väder nu, så ska bara avsluta här och sen ut och pressa ytterligare!

SOL SOL   j a g   b l i r   s å   g l a a d   n ä r   s o l e n   s k i n e r   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback