helgen i övrigt

Lördag blev en regnig slappardag! Åkte hem till farmor och farfar och fikade en stund mitt på dagen. Det var trevligt. Där kom min smarta släkt på att jag kanske är allergisk mot prästkragar. Jag har ju såna utanför mitt fönster så det kanske var därför jag sov så dåligt med öppna fönster. Och så kanske det är därför som jag inte kan ligga på gräsmattan och sola, dom är ju precis vid gräset. Så när vi kom hem så tog pappa bort alla! Får se om det blir bättre..

Idag, söndag, har jag jobbat. Cassi ringde vid 11 och frågade om jag kunde jobba så hon inte behövde var där själv, och självklart ställer jag upp, pengar liksom ;) Och nu sitter jag här. Har precis beställt lite nya bikinisar för pengarna jag tjänade idag. En rosa bandåbikini :) och sen en orange som Sara har, sorry gumman men den är så fin! :) Sänkt i pris och allt så jag var bara tvungen. Men det är inte första gången vi har likadana bikinisar så. Bara för att man har likadana så betyder ju inte det att man går i dom samtidigt :)

Nu ska jag gå och hämta lite smörgåstårta! :)

True believer - E-type

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback