midsommar firande :)

Fredag: Midsommarafton. Firandet började med att jag, Maria och Nicklas åkte till Nykvarn för att äta lunch med Nicklas familj och vänner. Det var supermysigt :) God mat och sen en frågesport, som jag och Maria såklart vann! haha :) Sen kom Hannes och hämtade oss och då åkte vi till Järna för att äta middag med våran släkt. Då blev det smörgåstårta! MYCKET gott :) (klart, jag hade ju gjort den ena ;) haha) 
Senare skjutsade Hannes mig, Nicklas och Sara ut till Pierre. Där firade vi återstående tiden av midsommar 2007 med allt järnafolk. Det blev riktigt lyckat faktiskt! :) Det blev lite bråk, men jag säger som Sara, vi kröp under partytältet och hamnade på så sätt utanför riskzonen! Vi är rätt så smarta vi, trots att vi numera är blonda båda två! :) hehe. Annars så sjöng folket lite singstar och vi var som en bakgrundskör :) Sen matade jag, Linus och Edvin hästarna som var i hagen bredvid huset. Gick bra ända tills vi fick en jävla elstöt av skitstaketet! Från benet ända ut i långfingret! Det var lite läskigt faktiskt. Annars lärde jag Linus och Edvin vad en fux är ;) haha.

Lite pics kanske:




Finns fler men orkar inte lägga upp alla! Snodde några från Sara också :)

v Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback