regn och rusk - den svenska sommaren

Ja så är det. Hur mycket man än intalar sig själv om att det kommer bli en kanonsommar så finns det alltid dom dagarna som det regnar. Nu har vi haft tur, för solen har skinit i några dagar och det har varit varmt. Men så kommer man till den dagen när det står som spön i backen! Jag ville verkligen inte gå upp imorse när jag hörde att det smattrade mot fönsterbrädorna. Men upp gick jag.

Nu har jag suttit inne tillräckligt och bara glott ut på regnet, nu ska jag UT! Dags att åka ut till stallet och ta hand om Fibbeli. Ut och leka med henne lite i regnet. Var på Rusta med pappa förut och då köpte jag ett regnställ. Så nu är jag redo för regnet! Dags att motionera lite istället för att sitta still och dega! ;) haha.
 "rea på rusta, rea på rusta" HAHA! Bara min släkt som förstår ;)

Fick förresten mitt ena paket från Ellos idag :) Bikini, klänning och en massa linnen! :) Nice med lite nya kläder. Nu kommer snart min baby och hämtar upp mig så ska vi åka iväg till stallet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback