List tajm !

Senaste  film: Blood Diamond
Senaste köp: En Solo tidning
Senaste drink: Cider
Senaste maträtten: Ost & skink paj
Senaste humör: Otroligt glad! Jag fyller ju år ;D

Nästa film: Nya Beck vill jag se :)
Nästa köp: Vita klänningen från Haléns
Nästa drink: Det blir en i kväll, men frågan är vad
Nästa maträtt: Ugnspannkaka, skolmaten idag
Nästa humör: Kommer bli mer och mer på partyhumör :)

Bästa film: Pirates of the Carribean 1 & 2 :D
Bästa köp: Mina tights
Bästa drink: Mina drinkar! :D
Bästa maträtt: Finns så många
Bästa humör: Mitt och Saras flumhumör! :D

Sämsta film: Sin City, döööötrisst
Sämsta köp: Köper inga dåliga saker ;)
Sämsta drink: Saras och Nicklas äckliga blandning :S 
Sämsta maträtt: Allt med korv
Sämsta humör: Nedstämd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback