Lista again

Snodde en lista från Mia :)

Inledande
Fullständigt namn:
 Anna Elisabeth Jonsson
Din ålder: 18 (19 om 5 dagar!)
Födelsedag: 30 mars
Syskon: Maria
Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Brunaktiga
Skostorlek: 38 typ

Förhållanden
Vem är din bästa vän?
Sara
Har du en pojkvän/flickvän? Ja
Hur länge har ni varit ihop? Lite mer än ett år
Hur långt var ditt längsta förhållande? Det pågår fortfarande
Vem kysste du senast? Nicklas

Grejer
Var shoppar du helst?
I Stockholm
Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många? öronen och näsan, funtar på en i tungan med, tatueringar kommer senare :)
Hur många skor har du? en väldigt massa
Hur många par byxor har du? vet inte, typ 6 par som ja anväder
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Nej, inte vad jag vet

Favoriter
Färg?
Svart och grön
Mat? det jag lagar :)
Killnamn? Dennis, sen va det nåt mer, men don't remember
Tjejnamn? finns många (Anna tex haha)
Ämne i skolan? finns de såna som e roliga :S
Klädesplagg? tights och en lång tunika trivs ja i :)
Sport? Ridning och fotboll
Musik? Partymusik
Fras/mening/uttyck? Det man inte vet, det lider man inte av
Raggningsreplik? Tjena kexet står du här och smular ;) HAHA, nej jag vet inte faktiskt.

Har du någonsin..
Snusat?
Nej fy
Rökt? Ja, men det är inget för mig
Hoppat bungee jump? Haha nej, är höjdrädd!
Brutit mot lagen? Ja, men vem har inte det
Fått dig själv att kräkas? Nej, det får Natta hjälpa mig med
Nakenbadat? Hehe jaa, de e härligt!
Varit kär? Ja :)
Börjat gråta för att få som du vill? Japp, funkar typ alltid ;D

Extra
Tar du droger?
Nej, absolut inte!
Vad använder du för schampoo? Fructis
Vad är du mest rädd för? Att något händer pappa eller maria :S
Vad lyssnar du på just nu? Musik, "En kväll i juni" men nu bytte den precis till "Gabriells sång" :P
Vilken bil skulle du vilja ha? En lila, snabb sportbil :D (men min volvo funkar så länge, hehe)
Vem fick du senast SMS ifrån? Sara
Var vill du gifta dig? I en kyrka
Hur många MSN-kontakter har du? 150 typ
Hur många av dem är online just nu? 28 st

Slutfrågor
Pizza eller choklad?
Choklad
Tränar du? Inte på gym men jag är ju i stallet rätt ofta
Guld eller Silver? Silver
Vilken film såg du sist på bio? Linas kvällsbok, haha
Vad vill du helst av allt ha just nu? Looooooov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback