Ytterligare en dag är passé

Nu är det bara 2 dagar kvar, sen blir det  p  a  r  t  y !  Haha, för då fyller jag åååååår! Fast egentligen, 19 är en så trisst ålder, nån dålig mellanålder bara.. Så varför fyller man egentligen det? Jag skulle kunna hoppa över det och fylla 20 direkt ;D haha.

Imorgon fyller min syster år! :D Bara 1 dag före mig (+ 3 år då hehe) Snacka om tajmat, pricka in oss dagarna efter varandra :P

 Har precis varit i stallet. Gick bra. Inga krossade tår denna gång. Hon gjorde som jag ville och båda var nöjda! Men nu är jag så trött, klockan är 20.13 och jag har inte ätit ännu :( Min mage skriker efter mat, men så går det när plikten i stallet kallar.. Förhoppningsvis så har pappa grillat klart snart! Ska bli såååå gott :)

Eftersom det inte är någon Top model ikväll så kan jag gå och sova tidigt, men å andra sidan så vill jag se matchen mellan Sverige och Nordirland, hur ska jag göra..?

Hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback