Dags för en lista tycker jag :)

Vad åt du senast?
Pizza från Kuken (Cuoco Pazzo, haha)
Är du polare med grannarna?
Haha ja såklart, man e väl social!
Senaste piercingen?
Naveln, men den fick jag ta ut i vintras..
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Haha jaa ;)
Har du något husdjur?
Katterna Zerena och Mozart, kaninerna Luna och Spirit
Har du täckt någons hus med toapapper?
HAHA JAAAA! Kickos hus när han fyllde 30 bast! ;)
Minns du dina/din musiklärares namn? 
Ja, kycklingMats! Haha
Hur bra är din syn?
glasögonorm ibland, man e väl cool
Har du varit på ett party?
Hela livet är en fest ;)
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Ja de skulle va coolt
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
"Är du schitzo eller? jag har ingen brorsa"
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Ann och Patriks, haha glömmer ALDRIG Rootharrys!! (eller vad dom nu hette)
Vad ska du göra i helgen?
Ta't lugnt efter Saras student, plus städa inför min student såklart!
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Tjo. Vad gör du? Nu är jag snart hemma, var förbi hos Simba en snabbis bara. Ska duscha också. Ska vi hitta på något sen? puss puss"
Vad ska du göra efter det här?
Redigera mina kort till digitalt skapande, sen ska ja nog träffa Sara again :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback