Girlylicious

Ikväll var jag och Sara ute på promenad med Tilde. Vi skulle gå elljuspåret, men det slutade med att vi gick typ sörmlandsleden och kom ut vid Herrvreten. Sen måste vi ha gått åt fel håll för vi kom ut vid järnvägsspåret vid Södertälje Logistic Center, typ en vääldigt bra bit innan Järna station :S Så vi vände och gick en annan väg, kom ut vid Norrtuna. Vi var ute i ganska så exakt 2 timmar. Snacka om ont i fötterna när vi kom hem! haha.

Nu har jag kollat på top model 5, Men in trees och nu är det project runway. En hel kväll framför tvn alltså :) Alltid trevligt. Sitter iofs och skriver till geon, ska mejla det till johanna så skriver hon ut det imorn.
Vi ska ha argumentationen i religion imorgon istället, jag måste vara skarp så hon kan sätta VG på mig, hon vill så gärna det så jag får väl visa att jag förtjänar det också :)

Fanta - exotic thrill, den är god den

I m o r g o n   t a r   S a r a   s t u d e n t e n  -  c o n g r a t s  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback