Helgen

Har inte uppdaterat er på helgen kom jag på:
Fredag: Då var jag i Stockholm med Sara + tove. Köpte en Bondelid klänning på MQ, den är riktigt söt :) Var där verkligen halva kvällen kändes det som. Vi var hemma i Järna vid 8, gick då hem till Sara. Gjorde inte så mkt, utan flummade runt som vanligt ;)

Lördag: Åkte hem till Maria och käkade frulle. Sen åkte vi hem till Elin, Maria skulle fixa hennes hår. Där blev det lite vin och salta pinnar, haha. Det var riktigt trevligt, kul att träffa Elin igen :)
Senare så åkte vi till Mölnbo och hämtade knas kusin, Fredric. Skjutsade honom till lite kompisar och sen fick vi äntligen åka hem! Skulle hem till Maria och grilla tänkte vi. Men när vi kommer hem så märker vi att en av hennes katter har rymt, den som inte ens får gå ut. Vi springer ut och letar överallt, tillslut hittar vi henne under vedboden. Med grannens hjälp så lyckas vi få fram henne, men hon smet igen! Det tog oss tre timmar att få in henne (hon har varit typ vildkatt så hon ville inte in!) Men vid nio så fick vi våran mat.. Vadå hungriga! ;) Var hemma hon syrran hela kvällen, såå trevligt :)

Söndag: Bara slappat, solade en stund, men det var så varmt så kunde inte ligga stilla. Rensade i rabatten istället så pappa skulle slippa det. Gick sen ner till Hem ljuva hem och köpte sprayfärg som vi ska ha när vi fixar klassens flak. Sen åkte jag och papi hem till farmor & farfar och åt middag, mysigt :) Och nu sitter jag här och fixar inbjudningar till min student. De ska bara skrivas ut och skickas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback