Ojojoj

Sitter i skolan och försöker hitta fakta till geoarbetet. Johanna är så duktig, hon har fixat ihop en hel del :) Jag sitter fortfarande och försöker hitta om jordbruket. MEN JAG BRYR MIG INTE OM ZIMBABWES JORDBRUK!! inte just nu, hade vi gjort det här i mitten av terminen så hade jag nog engagerat mig lite mer, men han har ju liksom redan bestämt sig för våra betyg så det här känns onödigt!

Det är  mulet ute idag också, förhoppningsvis så spricker det upp till imorgon så Sara får sol på sin student :) Men huvudsaken är ju att det inte regnar.
Usch, jag känner mig jätteseg och helt konstig. Jag skulle bara vilja ligga hemma i sängen och glo på film eller något. Nu kurrar min mage, men det är två lektioner kvar till lunch. Funtar på att inte gå på svenskan, orkar inte.

Onsdag: Köpa Saras studentpresent.
Torsdag: Saras student! :) Plus hennes slutskiva senare på kvällen på Hirschenkeller.
Fredag: Drakbåtsrodd klockan 12. Sen hem till Karin på studentmottagningen.
Lördag: Gnestadagen som jag och Sara funtar på att åka på. Hoppas det inte blir så dramatiskt som förra året, haha
Söndag: STÄDA hela huset så det är snyggt och prydligt till fredagen. Åka och storhandla med pappa (eller på lördagen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback