stress stress stress

Idag blir det en stressig dag!
Nu, 12.00, måste jag till skolan och göra argumentationen i religion.
Sen måste jag antigen hem till järna och möta Edvin, eller så kommer han och hämtar mig i stan. Då åker vi till Tumba för 14.00 springer Sara ut! :)
Sen måste jag på något sätt försöka hinna tillbaka till skolan och presentera mitt bildspel i digitalt skapande (men det gör jag bara om jag orkar och hinner)
Sen ska jag åka hem till Sara på mat och allt som hör till studenten!
Efter det ska vi upp till Stockholm och gå på tumbas slutskiva.

Puh, och jag som tänkte va ledig idag och bara fokusera på Saras student, men icke då.

Imorgon är det drakbåtsrodden i Maren. Då ska man orka upp till det också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback