tuesday

Igår var jag ute på promenader, såå duktigt av mig! :) först var jag ute med grannens hund, Sara följde med och vi var ute typ en timme. Sen fotade vi mina uppgifter jag har i foto, Sara fick stå modell :) haha.
Senare på kvällen gick vi ytterligare en promenad på typ en timme, värsta hurtigbullarna ;) Vi tänkte gå elljuspåret (eller hur det nu stavas) men det blev så sent så de va typ halvmörkt när vi kom dit, så vi vågade inte gå in i skogen, haha. Tog en annan runda istället.

Regnet hänger i luften idag. Men en bra sak är iallfall att vi typ är klara med våran film! :) y e e e y
Vi ska kolla på dom i eftermiddag om dom andra får klart sina också.
Nu sitter vi och jobbar med foto istället, jag måste försöka få klart bildspelet i digitalt skapande. Kom ju på att jag inte är här på torsdag då det ska redovisas, så måste lämna in det på onsdag :S
suck! bäst jag återgår till arbetet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback