måndag 1 oktober

Var på körskolan 6.45 imorse igen och idag var jag riktigt jävla trött efter helgens festande. Haha Jerker såg nog det på mig och frågade om det hade varit en lugn eller tuff helg. Jag ba eh ja jo den var rätt lugn, eller nåt, haha. Att köra gick jättebra! Även fast det bara var min tredje lektion så sa han att han trodde att jag kommer klara uppkörningen :) kul att höra så nu har jag gett mig fan på att kämpa! Inte lång tid kvar nu..

Nu har jag och Sara tänkt att åka upp till stockholm, vi vill nämligen till gina tricot :) Jag har hittat en tunika på nätet som jag vill ha så den ska jag inte komma hem utan, hahah.

längtar tills på fredag, då blire party för hela slanten hos mörten! ;)

what a feeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback