måndag 8 oktober

Jobbat idag 7.45-14.00, tidig morgon då jag inte somnade förrän 2 inatt ungefär! Barnen kändes allmänt jobbiga idag, alla var gnälliga och gjorde inte det man bad dom om. Men det gick bra iallafall :) Börjar känna mig hemma på Telleby nu, precis som jag gör på Björkbacken. Haha Lukas trodde att han hade förstört min fredag för att han bad mig jobba istället för honom i fredags, men jag försäkrade honom att det var lugnt :)

Nu ikväll har jag varit ute och kört i typ 2 timmar med pappa. Det gick jättebra :) Iallafall tills vi var på väg hem och nånting träffade vindrutan precis där jag satt. Rutan gick sönder och jag fick glas splitter på mig. Blev chockad men klarade kris situationen bra tyckte pappa. Så nu har jag varit med om en olycka när jag kör och jag har inte ens körkort, haha. Fick köra in till kanten och starta varningsblinkers medan pappa ringde polisen. Vi tror nämligen att någon kastade nåt, för vi hade ingen bil framför eller mötande och det smällde riktigt jävla högt när det träffade rutan! Riktigt läskigt var det så pappa fick köra sista biten hem.
Imorgon är det körskolan som gäller kl 8.20, suck jag får aldrig sova ut..

Westlife - total eclipse of the heart
K-ci & jojo - all my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback