onsdag 10 oktober

sen sist? haft fler körlektioner och det går bara bättre och bättre. Idag fick jag köra med Finn, för att jag skulle få känna på hur det var att köra med nån jag inte känner, så jag är beredd till uppkörningen. Det gick bra :) Vi var uppe och parkerade vid västergård och hör och häpna: jag både körde och backade in i en parkeringsruta, wiihoo vad jag kan ;) haha. Från att inte kunna parkera alls till det liksom, Finn bara skrattade.. Vi var även en sväng till vägverket och kollade in bilen jag kommer köra, nu är det nära ska ni veta!
Btw, igår körde jag ända upp till Bandhagen! 3 och 4 filig motorväg, 2 filiga rondeller you name it, Anna grejade biffen ;)

Ikväll blir det Globen och Gwen Stefani som gäller :) Jag och tjejerna ska dit och det ska bli trevligt! Men först ut och köra med pappa.


- all my life I've prayed for someone like you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback