söndag 14 oktober

Helgen har bestått av jobb och bilkörning. Måste ju köra nu när man har tagit körkortet liksom ;) Imorgon åker pappa till norge så jag ska skjutsa honom till Arlanda - kl 3.45 på morgonen, helt själv! Snacka om att jag måste gå och lägga mig tidigt ikväll. Men det är enda sättet för mig att få ha bilen hemma så jag kan köra medan han är borta, så vad gör man inte? Så önska mig lycka till, det kan behövas..
pappa: om det händer nåt så ringer du bara trygg hansa, det är där bilen är försäkrad
jag: okej jo det ska jag komma ihåg, det ska nog gå bra
pappa: ja så kommer du ihåg att bilen bara är en plåtburk, tråkigt om den pajjar men det är bara en plåtburk. den är helförsäkrad så det är lugnt om det skulle råka hända nåt
min pappa är så söt, han är så stolt över mig har han sagt! "det känns så jävla bra att få lämna över nycklarna till dig"


Idag kom Sara och hämtade mig på jobbet och så åkte vi till skopunkten :) hittade inte nåt speciellt förutom ett par vinterstövlar som jag ska kolla närmre på. Fick ju pengar igår av farmor och farfar för att jag var så duktig med körkortet, så dom kan jag ju sätta sprätt på ;)

Kommentarer
Postat av: Renvaktar

GRATTIS ANNA! Jag är så glad för din skull ska du veta.. Nu kan du ju tuta ner te gbg då (= ta med sara med:D
kör nu försikigt på vägarna. Jag vet vilka svin det finns där ute. Jag kanske är ett av dom men det sa jag aldrig högt här nu ha ha... Grattis en än gång vännen..

2007-10-14 @ 18:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback