söndag 7 oktober

Grattis världens bästa Sara 19 år idag :)
Helgen har blivit lugn, blev inget hos Martina i fredags och lördagen tillbringade jag med Sara hemma hos henne. Idag har vi varit uppe på model house i stockholm. Blev sminkade och sen fotograferade. Inte riktigt min grej kanske, men det var lite kul. Some pics:
image751image752image753
Fan det enda jag har på hjärnan nu för tiden är det där förbannade körkortet! Jag kommer bli så mycket roligare att umgås med när jag har haft min uppkörning för då slipper jag gå runt och vara så nervös som jag är just nu. Blir typ illamående när jag tänker för mycket på det :S Men jag ska kämpa så gott det går :) skulle egentligen ha kört med pappa idag, men är för trött för det efter en heldag i sthlm. får ta det imorn efter jobbet istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback