torsdag 4 oktober

var på körskolan imorse igen. Idag var det stadskörning som gällde. Var lite nervös innan, södertälje är inte den lättaste platsen att köra på, men det gick bra. Jerker tyckte jag var duktig och att jag var lugnare idag än sist vi körde i stan. Vet inte hur många gånger jag körde polisbacken, tappade räkningen efter typ 5:e varvet ;) Men inte ett enda motorstopp! Jag är såå duktig :)
Jerker: du är grym på dragläget, du måste bara våga tro på dig själv. du kan, så tro på det!
Jag: ja jo är nog sant
Jerker: lite mer självförtroende så har du nog inga problem att klara uppkörningen!
Kändes kul att höra :)


Nu har jag bara en sak i tanken: festen hos martina imorgon! Som jag har längtat :) Då får jag träffa some people from the old gang at Wendela liksom ;)

Senare: Sen jag sist satt här så har jag varit ute och kört ännu mera, fast med pappa. Körde in till stan, in i smeten igen. Skulle betala mina körlektioner nämligen plus att vi skulle handla. Fick även två lektioner till, så jag ska köra hela veckan plus samma dag som min uppkörning. Så jag blir lite varm i kläderna liksom.
Telleby dagis ringde förut och ville att jag ska jobba imorn, det var bara 9-13 så det är helt lugnt. Sen hinner jag nog köra lite innan jag och Sara ska börja förferra inför kvällen ;) jag längtar!


Nu ska jag gå och äta mina goda kanelbullar som jag har kämpat med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback