fredag 21 september

Grattis Natta 19 år! :) Ikväll blir det utgång till hennes ära och det ska bli trevligt :) Då ska jag supa bort alla mina bekymmer.. Mina bekymmer rör just nu körkortet, vad annars liksom, suuck! Kom nyss hem från min tiiiidiga lektion och den gick bra. Men det finns typ inga fler tider och Jerker ska vara borta i 10 dagar till, kul liksom!

Aja som sagt, mina bekymmer försvinner iallafall för en kväll, det ska jag se till!
- jag kommer med solsken till dig ;) Yes I do!


Följande scenario utspelar sig mellan mig, Sara och en telenor försäljare:
Telenor: Ursäkta tjejer, vad ringer ni med idag?
Sara: tre
Jag: telia
Telenor: Ni är systrar va?
Jag och Sara kollar på varandra: ööh nej faktiskt inte, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback